بایگانی‌ها

زحمات آنا دی آرماس برای نقش مریلین مونرو

واکنش گرم‌تر اروپایی‌ها به بلوند
واکنش گرم‌تر اروپایی‌ها به بلوند

آنا دی آرماس نقش مریلین مونرو را در فیلم زندگی‌نامه این ستاره مشهور سینما «بلوند/Blonde» ایفا می‌کند.
اما ایفای نقش مریلین مونرو وظیفه‌ی بی‌دردسری نبوده. در مصاحبه جدیدی که آرماس با ساندی‌تایم انجام داده درباره آمادگی برای این نقش صحبت‌هایی را مطرح کرده است.
آنا دی آرماس می‌گوید برای صداسازی ماه‌ها وقت صرف کرده است.
.
این بازیگر کوبایی 32 ساله چنین توضیح می‌دهد:«تلاش کردم! نه ماه با مربی صدا و لهجه تمرین داشتم.»
« شکنجه ‌ی بزرگی بود ، بسیار طاقت فرسا بود. مغز من منفجر شده بود.»
در ادامه گفت‌وگو دی آرماس از شباهت‌های مشکلاتی که بازیگران زن هالیوود در دهه‌های گذشته با آن دست و پنجه نرم می‌کردند و در حال حاضر با این مشکلات درگیر هستند، سخنانی را مطرح کرد.
« من به عنوان زنی فعال در صنعت هالیوود ، و حتی به طور کلی ، درباره اینکه چگونه مسائل مربوط به ‎سال‌های 1930 ، 1940 ، 1950 با مشکلات امروز مرتبط هستند ، خیلی فکر کردم. اگر شما پایگاه قوی در ارتباط با خانواده و غیره نداشته باشید ، واقعاً دشوار است که از عهده مشکلات بر آیید.»

«بلوند» فیلمی به نویسندگی و کارگردانی اندرو دومینیک و برگرفته از کتابی به همین نام به قلم جویس کارول اوتس است. آدرین برادی، بابی کاناوالی و جولین نیکلسون دیگر بازیگران این فیلم زندگی‌نامه هستند.
.
پس از اعلام خبر جدایی بن افلک و آنا دی آرماس، برادر بن افلک، کیسی افلک توضیحاتی را در مصاحبه با اینترتینمنت تونایت ارائه داد.او برای تبلیغ فیلم جدیدش دوست ما، مصاحبه انجام داده بود.
کیسی گفت:« من فکر می کنم که آنا شیرین ترین ، بامزه ترین ، باهوش ترین و جذاب ترین است.»
کیسی نسبت به آینده بازیگری آنا دی آرماس ابزار امیدواری کرد.
«من بازی او را در نقش مرلین مونرو در فیلم بلوند دیدم که هنوز به نمایش عمومی درنیامده و شرط می بندم که او تمام جوایز را برای ا ین نقش خواهد گرفت.او سال خوبی را پیش رو خواهد داشت. بابت این موضوع نگران آنا نیستم.»