بایگانی‌ها

دختران سری دوی مقابل دوربین

دختران سری دوی مقابل دوربین
دختران سری دوی مقابل دوربین

سری دوی نخستین ستاره زن در سینمای هند چند سال پیش در دوبی درگذشت. در زمانی که او دنیا را ترک کرد دختر بزرگش، جانوی، مشغول فیلمبرداری نخستین فیلم خود «طپش» بود.
جانوی کاپور در این چند سال در پروژه های مختلفی ایفای نقش کرده هر چند از لحاظ استعداد بازیگری فرسنگ‌ها از مادر خود فاصله دارد.

اکنون خوشی کاپور دختر دوم سری دوی، که سال گذشته در یک مدرسه فیلمسازی در شهر نیویورک مشغول گذراندن دوره بود، قرار است به صنعت سینما ملحق شود.

این خبر را پدر او، بانی کاپور اعلام کرد.
بانی کاپور تهیه‌کننده اما تصریح کرد که قرار نیست دخترش در فیلمی به تهیه کنندگی او برای نخستین بار مقابل دوربین برود.
بانی کاپور گفت:«ترجیح می‌دهم خوشی توسط کارگردان و تهیه کننده دیگری به دنیای سینما معرفی شود.دلم می‌خواهد خوشی کاپور جایگاه خودش را پیدا کند.او قرار است توسط فردی به دنیای سینما معرفی شود که من برایش احترام قائل هستم و همکاری با او سالم و امن است.»

بانی کاپور،برادر کوچکش سانجی کاپور را در فیلم «عشق» در سال1995 مقابل تبو به دنیای سینما معرفی کرد.
این فیلم را ساتیش کوشیک کارگردانی کرده بود.جاوید اختر، فیلمنامه نویس شعله فیلمنامه را نوشته بود.اما مدتها طول کشید تا «عشق» بتواند در سالن های سینما عرضه شود.
بانی کاپور در این رابطه گفت:«آنیل کاپور ،برادر دیگرم کماکان بازیگری با موقعیت تثبیت شده است.اما من برادر خوبی برای سانجی و معرفی او نبودم.»

سری دوی در یکی از آخرین مصاحبه های خود گفته بود که صنعت سینما مناسب جانوی به دلیل روحیه شکننده ای که دارد ،نیست .اما خوشی به دلیل شخصیت محکم تر،خونسردترش بیشتر مناسب سینماست.