بایگانی‌ها

نویسنده «باشگاه مشت‌زنی» به دنبال فیلمسازی

نویسنده  «باشگاه مشت‌زنی» به دنبال فیلمسازی
نویسنده «باشگاه مشت‌زنی» به دنبال فیلمسازی

یکی از مهم‌ترین پدیده‌های کالت در میان نسل جدید خوره‌های سینما، Fight Club یا باشگاه مشت‌زنی (باشگاه دعوا) است. فیلم تاثیرگذار و جریان‌ساز دیوید فینچر که تماشای آن برای درک مناسبات حاکم بر جهان امروز ضروری است. اما پیش از فینچر باید از خالق رمان یعنی چاک پالانیاک نام برد. نویسنده‌ای که اخیرا به فکر فیلمسازی افتاده است.

پالانیاک قصد دارد که پنجمین رمانش با نام  «لالایی» را به فیلم تبدیل کند و برای این منظور کمپینی را برای جمع‌آوری سرمایه در کیک‌استارتر به راه انداخته. کمپین تا به این لحظه 31 هزار دلار از 250 هزار دلار مورد نظر را به دست آورده است.

پالانیاک فیلمنامه را همراه با اندی مینگو، فیلمساز تازه‌کار نوشته و داستان آن درباره‌ی خبرنگار میانسالی است که خانواده‌اش را سال‌ها قبل از دست داده و تحقیقات درباره‌ی یک مورد جنایی دیگر حقایقی را درباره‌ی مرگ خانواده‌اش افشا می‌کند. مینگو قرار است که کارگردانی فیلم را با همکاری مستقیم پالانیاک بر عهده داشته باشد.

باید دید که پالانیاک در صورت ورود به عرصه‌ی سینما و تولید اقتباس سینمایی از آثار خودش، می‌تواند موفقیت در عرصه‌ی سینما را باز هم تکرار کند؟