بایگانی‌ها

به استقبال ۱۴۰۰ با گودزیلا و کینگ کونگ!

به استقبال ۱۴۰۰ با گودزیلا و کینگ کونگ!
به استقبال ۱۴۰۰ با گودزیلا و کینگ کونگ!

در حالی که چند روز بیشتر تا نوروز ۱۴۰۰ باقی نمانده، شماره جدید دنیای تصویر از راه رسید تا در تعطیلات عید همراه علاقه‌مندان همیشگی خود باشد.

در این شماره تصویر روی جلد و بخش برداشت کوتاه به فیلم «گودزیلا علیه کونگ» اختصاص پیدا کرده که در روزهای آغازین بهار به نمایش عمومی درخواهد آمد و عملکرد آن در گیشه، بر سرنوشت صنعت سرگرمی در سال جاری تاثیر به‌سزایی خواهد داشت.

 

اما در این شماره چندین پرونده مفصل و خواندنی برای مخاطبان سینمای ایران و جهان تدارک دیده شده. سی و نهمین جشنواره فیلم فجر از نگاه نویسندگان و منتقدان سینمایی، سرزمین خانه‌به‌دوشان (Nomadlnd) تحسین‌شده‌ترین فیلم سال، موج جدید سریال‌های تاریخی در سال‌های اخیر، سینمای ایران در دهه نود و انیمه متفاوت و بحث‌برانگیز سایکو-پس (Psycho-Pass) از جمله موضوعاتی هستند که در قالب پرونده و سلسله مطالب به آن‌ها پرداخته شده.

 

هم‌چنین در این شماره مطالبی خواهید خواند درباره‌ی «جرم» (به بهانه ده سالگی فیلم مسعود کیمیایی)، «یک دور دیگر» آخرین ساخته توماس وینتربرگ، «اولین گاو» و سینمای ملی رایکارد و… . معرفی و بررسی آثار سینمای روز ایران و جهان هم که بخش جدایی‌ناپذیر مجله است.

 

شماره جدید دنیای تصویر هم‌اکنون در روزنامه‌فروشی‌های سراسر کشور موجود است. علاوه بر نسخه فیزیکی، برای خرید نسخه آنلاین نیز می‌توانید به وبسایت dtonline.ir مراجعه کنید.