بایگانی‌ها

بازخورد منفی منتقدان به فیلم «چری»

بازخورد منفی منتقدان به فیلم «چری»
بازخورد منفی منتقدان به فیلم «چری»

پیش از نمایش «چری» جدیدترین ساخته برادران روسو زمزمه های منفی درباره این فیلم به راه افتاده بود.این فیلم در اپل تی وی پلاس پخش می‌شود.
جدیدترین فیلم برادران روسو براساس کتاب نیمه زندگی نامه یک کهنه سرباز جنگ عراق به نام نیکو واکر است که نقش او را تام هالند ایفا می‌کند.
نقش آفرینی تام هالند که از متد اکتینگ استفاده کرده بسیار مورد توجه است او پس از بازگشت به آمریکا از یک کهنه سرباز به یک معتاد و سارق بانک تبدیل می‌شود.

اما واکنش منتقدان چندان به این فیلم مثبت نیست. در یک نگاه اجمالی سایت راتن تومیتوز تنها 40درصد از نقدها را مثبت ارزیابی کرده است. با این وجود تماشاگران بیشتر از منتقدان لحن تلخ و گزنده و خشونت فیلم را پسندیدند و 70 درصد نظر مردم مثبت بوده است. بسیاری از منتقدان عقیده دارند که «چری» مهارت بازیگری تام هالند و قابلیت فیلمسازی برادران روسو فراسوی برند مارول را به نمایش می‌گذارد. «چری» فرصتی است که آنها گونه های سینمایی دیگری را خارج از مارول بیازمایند.
اما «چری» چنان فیلم فرمول‌بندی شده‌ای است که نمی‌توان جدا از دیگر فیلم‌های جنگی قد علم کند و استثنا باشد.تام هالند نقش آفرینی تکی ارائه می دهد.

این فیلم دو روز است که در اپل تی وی پلاس پخش شده .