بایگانی‌ها

از طرفداران آری آستر بودم/ آستین باتلر از همکاری با آستر گفت

آستین باتلر در ادامه «مخمصه»
آستین باتلر در ادامه «مخمصه»

▪️آری آستر پس از آنکه اسم و رسمی با فیلم‌های ترسناک «موروثی» و «میدسامر» بهم زد با فیلم جدیدش «ادینگتون» با بازی آستین باتلر، واکین فینیکس، اما استون و پدرو پاسکال یک کمدی سیاه وسترن ساخته است.

🔹ستاره فیلم «الویس» ماه گذشته فیلمبرداری «ادینگتون» را تمام کرد. او تجربه همکاری با استر را در این فیلم در مصاحبه با هالیوود ریپورتر برشمرد:« من علاقمند سرسخت آری و واکین و اما استون و داریوش خنجی و همه کسانی که در ساخت ادینگتون همکاری داشتند، هستم. تمام اعضای گروهی که با آنها کار کردم شگفت‌انگیز بودند. نمی‌خواهم زیاد توضیح بدهم که داستان و کاراکتری که ایفا می‌کنم به کجا می‌رسند اما ادینگتون ماجراجویی دیوانه‌واری بود که من انجام دادم. باید کاراکتری را ایفا می‌کردم که متفاوت از تمام نقش‌هایی بود که تا به امروز بازی کرده بودم.»
🔹«ادینگتون» داستان کلانتر شهر کوچک نیومکزیکو است و همکاری دوباره استر با واکین فینیکس است که در «بو ترسیده»- آخرین فیلم استر- نقش اصلی را بازی کرد. باتلر می‌گوید که واقعا عاشق همکاری با رفیق فیلمسازش بود.« من و آری مدتی است که رفاقت داریم. دیدن او سرصحنه بی‌نظیر بود. او فیلمساز بسیار خوبی است. بشدت اعتماد به نفس، حس طنز و قوه تخیلی دیوانه‌واری دارد. من واقعا عاشق همکاری با او بودم.»

🔹جدیدترین فیلم باتلر «موتورسواران/The Bikeriders» است که به تازگی اکران شده. باتلر در فیلم جدید دارن آرنوفسکی «Caught Stealing» و «شهر در آتش» ایفای نقش خواهد کرد.