بایگانی‌ها

استقبال از فیلم آخر آمیتاب باچان

▪️پنج روز از اکران فیلم هندی «کالکی 2898/Kalki 2898 AD» ساخته نگ اشوینی می‌گذرد، فیلم توانست در روز پنجم بیش از پنجاه کرور بفروشد. در این فیلم علمی تخیلی که بر مبنای مضامین اسطوره‌ای هندی ساخته شده، دیپیکا پادوکن، آمیتاب باچان، کمال حسن، دیشا پاتانی و پرابهاس ایفای نقش می‌کنند. در مجموع فروش «کالکی 2898» به تمام گویش‌ها در هند 335 کرور بوده است. و بزودی این فیلم به باشگاه پانصد کروری‌ها خواهد پیوست.

🔹گفتنی است که در هند گویش‌های متنوعی وجود دارد و برای اکران فیلم‌های به زبان هندی در شهرستان‌ها این فیلم‌ها دوبله می‌شوند. «کالکی 2898» در روز افتتاحیه 95.3 کرور روپیه فروخت و روز جمعه فروشش 57.6 کرور روپیه بود. براساس حرف‌های سازندگان فیلم، «کالکی 2898» توانست ظرف چهار روز پانصد کرور در بازارهای جهانی بفروشد.

🔹داستان آخرالزمانی «کالکی 2898» درباره یک جایزه‌بگیری به نام بهایراوا (پرابهاس) از «کاشی» است و دیپیکا پادوکن نقش SUM-80 را ایفا می‌کند. آمیتاب باچان ایفاگر شخصیت آشواتاما است، کاراکتری از اساطیر هند. کمال حسن یاسکین رهبر یک مجتمع است و بهایراوا می‌خواهد خودش را به آب و آتش بزند که بتواند یکی ساکنان مجتمع شود. این فیلم با بودجه هنگفت 600 کرور روپیه به تولید رسیده است.