بایگانی‌ها

بدترین فیلم نتفلیکس!/طرفداران جسیکا آلبا مایوس شدند

▪️طرفداران جدیدترین فیلم جسیکا آلبا، «هشدار شلیک/ Trigger Warning» را به شدت مورد انتقاد قرار دادند و برخی آن را “بدترین فیلم تهیه شده توسط نتفلیکس تا کنون نامیدند. با وجود این، «هشدار شلیک» پربیننده‌ترین محصول نتفلیکس در پنج روز پیش بود. جسیکا آلبا نقش کماندوی نیروهای ویژه به نام پارکر را بازی می‌کند. پارکر در خارج از کشور در حال انجام وظیفه است زمانی که از زادگاهش تماس می‌گیرند تا او را از درگذشت ناگهانی پدرش مطلع کند. وقتی او به خانه برمی گردد، تلاش می‌کند تا بفهمد چه اتفاقی برای پدرش افتاده و مطمئن نیست که به چه کسی می‌تواند اعتماد کند. پارکر به زودی خود را در تقابل با یک باند خشن می‌بیند و تلاش می‌کند حقیقت را بیابد.

🔹اما این فیلم با واکنش منفی طرفداران جسیکا آلبا روبرو شد، یکی از کاربران شبکه اجتماعی ردیت نوشت: «شاید هشدار شلیک بدترین محصول نتفلیکس باشد.» کاربرد دیگری در ردیت چنین گفته: « «مطمئناً این فیلم بدترین محصول نتفلیکس است که تا به امروز دیده‌ام (عضو ۱۵ ساله نتفلیکس) . باید قانونی وضع شود که برای تعداد کلیشه‌هایی که یک فیلمنامه می‌تواند داشته باشد، محدودیت ایجاد کند. البته بدون حق شکایت ولی این قانون وجود ندارد، و هشدار شلیک ثابت می‌کند چنین قانونی وجود ندارد. اما بازیگری؟ من از طرفداران جسیکا آلبا هستم و می‌دانم که برای هر بازیگر زن بالای ۲۲ سال چقدر دشوار است که بتواند نقش شایسته‌ای در هالیوود پیدا کند. اما لعنتی، کاش صبر می‌کرد. این فیلم هیچ سودی برای او ندارد.»

🔹کاربر دیگری نوشته که اصلا من شک کردم که فیلمنامه هشدار شلیک را هوش مصنوعی نوشته باشد. خط داستان آشغال است.» مولی سوریا کارگردان «هشدار شلیک» است او متولد سال۱۹۸۰ و اهل اندونزی است. امتیاز «هشدار شلیک» در راتن تومیتوز هجده درصد و در متاکریتیک سی و هفت درصد است.