بایگانی‌ها

جدایی از پدر/ صحبت‌های کیفر ساترلند درباره پدرش

▪️کیفر ساترلند افشا کرد که تا پانزده سالگی پدر فقیدش، دونالد، را درست نمی‌شناخت. والدین ستاره سریال «24» وقتی او کودک بود از هم طلاق گرفتند و حدود پانزده سال از زندگی، کیفر ساترلند رابطه‌ی با پدرش نداشت. دونالد ساترلند روز بیستم ژوئن در سن هشتاد و هشت سالگی درگذشت.

🔹کیفر ساترلند می‌گوید:« وقتی در پانزده سالگی خانه را ترک کردم من و پدرم تازه همدیگر را شناختیم. پدر ومادرم وقتی من سه ساله بودم جدا شدند و مادرم، خواهرم و من به کانادا مهاجرت کردیم. من با پدرم زندگی نمی‌کردم و تعطیلات کریسمس و تنها چند هفته در تابستان او را می‌دیدم. قطعا با او دیدار داشتم اما به تعطیلات محدود می‌شد.»
🔹 شرلی داگلاس(همسر دوم دونالد ساترلند) در سال 1966 دوقلوهای کیفر و ریچل را به دنیا آورد. شرلی در سال 2020 در سن 65 سالگی درگذشت. دونالد ساترلند سه فرزند دیگر هم دارد که از همسر سومش فرانسین است. کیفر ساترلند راه پدرش را دنبال کرد و بازیگر شد. او برنده جایزه امی و گلدن گلوب و دو جایزه از اتحادیه بازیگران آمریکا است. او درباره موفقیت در عرصه بازیگری می‌گوید: باید باور کنم که داشتن نام فامیلی پدرم در آن زمان بهم کمک کرد. حتما لحظاتی بوده که دوستان پدرم تمایل به کمک به من داشته‌اند. اما دو نمونه دیگر هم دارم کسی بوده که از پدرم خوشش نمی‌آمده و من مجبور شدم چهار ساعت منتظرش بمانم و آخر هم نتوانم ملاقاتش کنم.»

🔹کیفر ساترلند خبر درگذشت پدرش را روز بیستم ژوئن در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد.