بایگانی‌ها

«زیر پاریس» فیلم محبوب نتفلیکس شد

▪️فیلم «زیر پاریس/ Under Paris » توانست در فهرست پربیننده‌ترین محصولات نتفلیکس در هفته سوم تا نهم ژوئن شماره یک شود. این فیلم 40.9 میلیون بیننده داشت. فیلم «زیر پاریس» پربیننده‌ترین فیلم غیرانگلیسی زبان در نتفلیکس و فیلم شماره یک بخشی از مناطق در جدول شد. در مقایسه در آن هفته فیلم «هیت من» ساخته ریچارد لینک‌لیتر 10.8 میلیون بیننده داشت. البته نتفلیکس در کشورهای محدودتری «هیت‌من» را پخش کرده که شامل انگلستان، استرالیا، نیوزلند، هند، کره جنوبی، هنگ کنگ، مالزی، ویتنام، اندونزی، سنگاپور، ایسلند و فیلیپن می‌شد.

🔹فیلم فرانسوی «زیر پاریس» ساخته ژاویر ژنس با هنرنمایی برنیس بژو، نسیم لیز، آنائیس پارلو، ایناکی لارتیگ فیلمی اکشن است این فیلم توانست پربیننده‌ترین محصول نتفلیکس در کشورهای کانادا، مکزیک، آلمان، مالزی، نیوزلند، کنیا، اپسانیا، پرتغال، ویتنام باشد. تد ساراندوس مدیر نتفلیکس اخیرا در صحبت‌های خود با نیویورک‌تایمز توضیح داد که الگوریتم سامانه نتفلیکس بازدید عناوین بین‌المللی را بهتر نمایش نمی‌دهد که توانسته در یک کشور با موفقیت روبرو شود. چون احتمال دارد که آن محتوای مخاطب در منطقه و کشور دیگری را پیدا کند.

🔹داستان فیلم اکشن و مهییج«زیر پاریس» درباره مسابقات قهرمانی سه‌گانه استقامتی است که در رودخانه سن برگزار می‌شود اما کوسه غول پیکری در اعماق رودخانه شنا می‌کند و…..