بایگانی‌ها

مصائب کیت وینسلت بودن

▪️کیت وینسلت در قسمت سوم «آواتار» ساخته جیمز کامرون ایفای نقش کرده و بزودی او را در این فیلم خواهیم دید. او بارها علیه جنسیت‌زدگی و شرم از هیکلش(به دلیل چاقی) در اواخر دهه 1990 صجبت کرده است.وینسلت برای بازی در فیلم رمانتیک-تراژدی «تایتانیک» یکشبه ستاره جهانی شد. او کنار لئوناردو دی‌کاپریو در «تایتانیک» تصویرگر عشقی بی‌‌قیدوشرط و فداکارانه بود. با وجود شهرت جهانی ، کیت وینسلت پس از فیلم دچار تن شرمی(Bodyshaming) شد که تاثیر بسزایی روی او داشت. در گفتگو با مجله ورایتی کیت وینسلت دوران معاصر را از جنبه پذیرش بازیگران زن با دهه نود و 2000 مقایسه می‌کند.

🔹وینسلت در حالی که حضور زنان با اعتماد به نفس و آزاد را در رویداد مت گالای 2024 تحسین می‌کرد، گفت:« من واقعا داشتم می‌خندیدم. بخاطر تصویر هر یک از این زنان روی فرش قرمز بود و هر زنی به راحتی آنجوری که خودش می‎خواهد ظاهر می‌شود و می‌دانند که می‌توانند با امنیت این کار را انجام بدهند چون رسانه از آنها انتقاد نمی‌کند. اما در سال‌های 1998و1999و2000و2001 و 2002 شرایط کاملا متفاوت بود. من یاد تجربیات گذشته خودم با ستون‌نویسان شایعات و سایت‌ها افتادم در دورانی که تازه اینترنت داشت رواج پیدا می‌کرد. این شرایط آشغال چند سالی ادامه داشت.»

🔹وینسلت همچنین در فیلم زندگینامه لی میلر ایفای نقش کرده که «لی» را الن کوراس ساخته است. او نقش روزنامه‌نگارعکاس آمریکایی را ایفا کرده است.