بایگانی‌ها

موسیقی تراپی…/ درباره «جوکر2: جنون مشترک» بیشتر بدانیم

▪️نمایش آزمایشی «جوکر 2:جنون مشترک» ساخته تاد فیلیپس با بازی لیدی گاگا و واکین فینیکس ماه‌ها پیش برگزار شد. شایعه‌ی در فضای مجازی پیچیده و بازنشر شده که مدت زمان قسمت دوم «جوکر» دو ساعت و بیست دقیقه است. پیشتر درجه نمایش فیلم مشخص شده بود. درجه نمایش فیلم R است.

🔹می‌گویند داستان در تیمارستان آرکهام و نشستهای موسیقی تراپی اتفاق می‌افتد جایی که آرتور( واکین) و هارلین(لیدی گاگا) یکدیگر را ملاقات می‌کنند. گاگا عملا هارلی کوئین نیست بلکه نامش هارلین است و آرتور او را «لی» صدا می‌زند. آرتور به دلیل سندروم «مامی ایشو/Mommy issues» و هارلین به دلیل مشکلاتی که با پدرش داشته در آرکهام بستری است. پیوند آرتور و هارلین محکم‌تر می‌شود و هر دو تلاش می‌کنند از تیمارستان فرار کنند اما برنامه فرار برطبق برنامه‌ریزی پیش نمی‌رود.

🔹بیست ترانه در فیلم است که چهار ترانه اختصاصی «جوکر 2» ساخته شده. یک دوئت هم در این قسمت از «جوکر» پخش می‌شود و بیشتر ترانه‌ها را لیدی گاگا می‌خواند. او بازخوانی «زمین تلخ» از دیناه واشینگتن را با اشعاری جدید اجرا می‌کند که یکی از نقاط برجسته فیلم است.

🔹قرار است «جوکر2: جنون مشترک» به فرمت آیمکس هفتاد میلی‌متری از چهارم اکتبر 2024 اکران شود. احتمالا نخستین نمایش فیلم در جشنواره ونیز در ماه سپتامبر خواهد بود.
@dtonline