بایگانی‌ها

وین دیزل غیرحرفه‌ای است!

▪️پل والتر هاوزر می‌گوید نمی‌خواهد با افرادی مانند وین دیزل مقایسه شود. پل والتر هاوزر در گفت‌وگوی جدیدش در آستانه نمایش انیمیشن «درون بیرون 2» اشاره کرد که تمایل ندارد با بازیگرانی مانند وین دیزل مقایسه شود که مشهور به رفتارهای غیرحرفه‌ای در دوران فیلمبرداری هستند.

🔹پل والتر هاوزر صداپیشه یکی از شخصیت‌های انیمیشن «درون بیرون 2» است. او گفت شخصیت خود در این اینیمشن را دوست دارد و مصاحبه‌کننده او را با نقش وین دیزل در «نگهبانان کهکشان» مقایسه کرد. همین مساله والتر هاوزر را برآشفت و گفت که لطفا چنین حرفی را نزنید! من فکر می‌کنم آدم سروقتی هستم. و قابل دسترسی ام. متاسفم. من مردم را دوست دارم. اما وقتی داستان‌هایی درباره بازیگران هالیوود می‌شنوم که خوب پول می‌گیرند و با بقیه بدرفتاری می‌کنند. ارتباطم را با آنها قطع می‌کنم. »

🔹طرفداران پل والتر هاوزر از صحبت‌های او در مصاحبه حمایت کردند و در فضای مجازی نوشتند که او با اعتماد به نفس بود و ترسی از بیان حقیقت نداشت. گفتنی است که هاوزر نخستین کسی نیست که رفتار غیرحرفه‌ای وین دیزل را رسانه‌ی می‌کند. پیشتر درباره دوران فیلمبرداری قسمت هشتم «سریع و خشن» گزارش‌هایی از رفتارهای وین دیزل منتشر شده بود که او همیشه گروه را معطل نگه می‌داشت و دیر سرلوکیشن می‌رفت و همین باعث اختلاف و دعوا شده بود.